dilluns, 3 d’octubre del 2011

El conte de la Kidi del mes d'Octubre / El cuento de Kidi del mes de Octubre


Donem la benvinguda la mes d'Octubre amb una nova aventura de la Kidi de la REVISTA KIDS.
UNA AVENTURA MUSICAL
L'aventura que aquest mes us explico, la vaig viure per equivocació, però us asseguro que tot i els meus errors de càlcul, vaig aterrar en un món màgic on m'ho vaig passar d'allò més bé. Havia anat a parar al món de les bruixes! Però no us espanteu, eren bruixes bones. La primera que vaig conèixer es deia Florinda, molt amant de la natura, per això, les seves pocions sempre feien olor de roses. La seva millor amiga era l' Estela, acompanyada sempre del seu mussol, donava brillantor a tot els encanteris. Per últim, hi havia la Marina que repartia tota la frescor de l'aigua allà per on passava.
El dia que vaig arribar, les vaig trobar a totes cantant i dansant al voltant d'una gran caldera de la qual en sortia una olor molt agradable.
-Hola, sóc la Kidi. És algun joc això que esteu fent?- vaig preguntar.
-Hola, benvinguda. Estem cantant la cançó de la tardor per avisar tots els éssers que han de preparar-se pel fred de l'hivern. Vols cantar amb nosaltres?- van dir alhora.
De seguida m'hi vaig afegir. Com sabeu, el que més m'agrada és jugar, cantar i ballar. Va ser força divertit i també molt màgic. Milers d'animalons anaven passant per allà, tot acomiadant-se i desitjant-nos una bona tardor.
Quan vam acabar em van dir:
-Ara, si vols podem jugar a “No puc parar”...-
-No sé quin és aquest joc. Me'l podeu explicar?- vaig preguntar.
-Només has de fer el que fem nosaltres, i escolta bé la cançó...- va dir la Florinda.
Al ritme d'una flauta, que es va posar a tocar el mussol, van començar a cantar:
Primer el peu dret mouràs,
l'esquerre faràs girar.
La mà dreta s'afegeix ,
i ningú ho pot aturar.”
Era un joc molt divertit, es tractava de moure totes les parts del cos, afegint-ne una cada cop, amb el ritme de la música. Al final es movien mans, peus, cames, braços, cap... tot cantant:
No puc parar tot el cos,
de debò que no puc parar...
gira, salta i mou el nas,
balla, balla sense parar.”
En acabar, els vaig explicar que m'esperaven lluny d'allà per ensenyar-me un joc nou. Havia anat a parar al seu món, per un error, però m'alegrava molt d'haver-les conegut.
La Florinda, l'Estela i la Marina em van acomiadar cantant.
Havia sigut una gran aventura musical!

Il·lustració :Cristina de Arcos
Damos la bienvenida al mes de Octubre con una nueva aventura de Kidi de la REVISTA KIDS.
UNA AVENTURA MUSICAL
      La aventura que este mes os cuento, la viví por equivocación, pero os aseguro que a pesar de mis errores de cálculo, aterricé en un mundo mágico donde me lo pasé a lo grande. Había ido a parar al mundo de las brujas! Pero no os asustéis, eran brujas buenas. La primera que conocí se llamaba Florinda, muy amante de la naturaleza, por ello, sus pociones siempre olían a rosas. Su mejor amiga era Estela, acompañada siempre de su búho, daba brillo a todos los hechizos. Por último, estaba Marina que repartía toda la frescura del agua allá por donde pasaba.
    El día que llegué, las encontré a todas cantando y bailando alrededor de una gran caldera de la que salía un olor muy agradable.
     -Hola, soy Kidi. Es algún juego lo que estáis haciendo? - Pregunté.
     -Hola, bienvenida. Estamos cantando la canción del otoño para avisar a todos los seres que deben prepararse para el frío del invierno. ¿Quieres cantar con nosotros? - Dijeron a la vez.
     Enseguida me añadí. Como sabéis, lo que más me gusta es jugar, cantar y bailar. Fue muy divertido y también muy mágico. Miles de animales iban pasando por allí, todo despidiéndose y deseándonos un buen otoño.
   Cuando terminamos me dijo:
    -Ahora, si quieres podemos jugar a "No puedo parar "...-
    -No sé qué juego es éste. Me lo podéis explicar? - Pregunté.
    -Sólo tienes que hacer lo que hacemos nosotras, y escucha bien la canción ...- dijo Florinda.
    Al ritmo de una flauta, que se puso a tocar el búho, comenzaron a cantar:
    "Primero el pie derecho moverás,
      el izquierdo harás girar.
      La mano derecha añadirás,
      y nadie lo puede parar. "
 Era un juego muy divertido, se trataba de mover todas las partes del cuerpo, añadiendo una cada vez, con el ritmo de la música. Al final se movían manos, pies, piernas, brazos, cabeza, cantando:
"No puedo parar todo el cuerpo,
de verdad que no puedo parar ...
gira, y salta con gran movimiento,
baila, baila sin parar. "
Al acabar, les expliqué que me esperaban lejos de allí para enseñarme un juego nuevo. Había ido a parar a su mundo, por un error, pero me alegraba mucho de haberlas conocido. Florinda, Estela y Marina me despidieron cantando.
Había sido una gran aventura musical!

2 comentaris:

  1. Bailando y bailando sin parar aquí estoy de nuevo Lurd:), me ha gustado mucho esta nueva historia de Kidi, y como poco a poco se van descubriendo nuevos juegos, a ver que nuevos juegos nos depara la próxima aventura de Kidi, te felicito Lurd.

    Un besote!!

    ResponElimina
  2. Me alegra que te haya gustado, aquí estoy trabajando ya en la próxima aventura.
    Besos!

    ResponElimina