dimarts, 8 de març del 2011

La Fada de la Primavera ens porta tres endevinalles/El hada de la Primavera nos trae tres adivinanzas

Fada de la Primavera


1.Si ets guapa , no em miris  
preguntant-me l'opinió;                       
si ets lletja, no em culpis               
de la imatge que et dono.                 

2. No t'he de donar més raons:
sense mi perdries els pantalons.

3.Tinc fulles i no sóc arbre, 
et parlo sense veu;
encara que m'obris no em queixo, 
endevina qui sóc.  
1.Si eres guapa, no me mires
preguntando mi opinión;
si eres fea, no me culpes
de la imagen que te doy.

2.No he de darte más razones:
sin mí perderías los pantalones.

3.Tengo hojas y no soy árbol,
te hablo sin tener voz;
aunque me abras no me quejo,
adivina quién soy yo.

RESPOSTES:                      RESPUESTAS:
1.MIRALL                                           1.ESPEJO
2.CINTURÓ                                         2.CINTURÓN
3.LLIBRE                                            3.LIBRO

2 comentaris:

  1. Mirall, cinturó i llibre...Com a premi, si he encertat, podries llegir alguna cosa a la sala de lectura!
    petons!

    ResponElimina
  2. Molt bé, l'has encertat! Premi! Llegiré a la sala de lectura!
    Una abraçada!

    ResponElimina