dimecres, 6 d’abril de 2011

El divendres s'estrena Rio/ El viernes se estrena Rio

Després de fer pel·lícules com Ice Age o Robots, el director Carlos Saldanha fa aquest homenatge a la seva ciutat natal Rio de Janeiro. Narra la història d'un "guacamayo" domesticat que no sap volar. La seva propietària creu que és l'últim exemplar de l'espècie però quan descobreix que n'hi ha un altre a la ciutat de Rio viatgen fins allà per trobar-la. Els dos exemplars seran segrestats per uns contrabandistes d'animals. La pel·lícula està plena de color, música i aventures i una frase que hi diu en Rafael i que m'ha agradat molt és: "Volar no tiene que ver con lo piensas,  si no con lo que sientes". Em sembla que podría servir per tots, animals i humans. 
Com passa últimament amb totes les pel·lícules infantils d'animació, té trets d'humor que van dedicades al públic adult que acompanya al petits. Però no us explico res més, gaudiu del tràiler i vídeo de la música.
Después de hacer películas como Ice Age o Robots, el director Carlos Saldanha rinde este homenaje a su ciudad natal Río de Janeiro. Narra la historia de un "guacamayo" domesticado que no sabe volar. Su propietaria cree que es el último ejemplar de la especie pero cuando descubre que hay otro en la ciudad de Río viajan hasta allí para encontrarla. Los dos ejemplares serán secuestrados por unos contrabandistas de animales. La película está llena de color, música y aventuras. Una frase que dice Rafael y que me ha gustado mucho es: "Volar no Tiene que ver con lo que piensas, si no con lo que sientes". Me parece que podría servir para todos, animales y humanos.  
Como ocurre últimamente con todas las películas infantiles de animación, tiene rasgos de humor que van dedicadas al público adulto que acompaña a los más pequeños. Pero no os cuento nada más, disfrutad del trailer y vídeo de la música.

1 comentari:

  1. Hola!
    Permíteme presentarme soy Anita administradora de un directorio de blogs, visité tu portal y está interesante, tienes temas muy buenos. Me encantaría poner un link de tu web en mis sitios y así mis visitas puedan visitarlo también. Si estás de acuerdo no dudes en escribirme
    seoanitag@gmail.com
    Éxitos con tu blog.
    Saludos
    Anita

    ResponElimina