dijous, 24 de febrer de 2011

En Joan no troba la seva disfressa/Juan no encuentra su disfraz

    Hola a tots! Avui us porto a un amic que ha vingut a passar un dies amb tots nosaltres: el Rei Carnestoltes! Ens porta un conte que segur, us agradarà molt, pareu atenció, es titula "En Joan no troba la seva disfressa"
    Havia arribat el gran dia! Grans i petis es preparaven per sortir al carrer amb les seves disfresses i màscares.
  -Joan, que no vens?- cridaven des del carrer els seus amics. 
  Pobre Joan, per més que busqués no trobava la seva disfressa. Feia ja uns dies que l'havia anat a comprar a la botiga i estava segur que la seva mare li havia guardat a l'armari, però ara no hi era. En el seu lloc hi havia una nota que deia:
  "Si no em demanes perdó, no et podràs disfressar. La Bruixa del Carnestoltes."     En Joan no sabia perquè li havia de demanar perdó, i no ho va voler fer. 
   -Au va Joan! Baixa d'una vegada!-
   Però en Joan, no responia, seguia buscant amb l'esperança que aquella nota fos fruit de la seva imaginació. De sobte una explosió va fer aparèixer a la bruixa davant seu.
   -Demane'm perdó per haver-te rigut de la meva disfressa o no et tornaré la teva-
   -Perdona bruixa, no ho volia fer.-
   Acceptant les disculpes li va tornar la disfressa de Pirata. Se la va posar a corre cuita i va sortir corrent escales avall. Mentre corria, va sentir uns crits que li deien:
    -La pròxima vegada que vegis una disfressa de bruixa i et riguis de totes les bruixes diguen que són lletges, no seré tan bona i et faré sortir una berruga al nas.!-
   O sigui que ja ho sabeu, si voleu passar un bon Carnestoltes, no us rieu de les bruixes, no se sap mai si en tens alguna al costat que et pot escoltar.

   Hola a todos! Hoy os traigo a un amigo que ha venido a pasar unos días con todos nosotros: el Rei del Carnaval! Nos trae un cuento que seguro os gustara. Prestad atención, se titula "Juan no encuentra su disfraz"
   Había llegado el gran día! Grandes y pequeños se preparaban para salir a la calle con sus disfraces y máscaras.
  -Juan, no vienes? - Gritaban desde la calle sus amigos.
   Pobre Juan, por más que buscara no encontraba su disfraz. Hacía ya unos días que la había ido a comprar y estaba seguro que su madre la había guardado en el armario, pero ahora no estaba. En su lugar había una nota que decía:
 
"Si no me pides perdón, no te podrás disfrazar. La Bruja del Carnaval." Juan no sabía porque le tenía que pedir perdón, y no lo quiso hacer.
  
-Vamos Juan! Baja de una vez! -
 
Pero Juan, no respondía, seguía buscando esperando que esa nota sólo era fruto de su imaginación. De pronto una explosión hizo aparecer a la bruja ante él.
  -Pídeme perdón por haberte reído de mi disfraz o no te devolveré el tuyo-       
  -Perdona bruja, no lo quería hacer .-
    Aceptando las disculpas le devolvió el disfraz de Pirata. Se lo puso a toda prisa y salió corriendo escaleras abajo. Mientras corría, oyó unos gritos que le decían:
   -La próxima vez que veas un disfraz de bruja y te rías de todas las brujas diciendo que son feas, no seré tan buena y te haré salir una verruga en la nariz.! -

   O sea que ya lo sabéis, si queréis pasar un buen Carnaval, no os riais de las brujas, nunca se sabe si tienes alguna al lado que te pueda oir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada