dilluns, 17 de gener de 2011

Us recomano un llibre útil per educar

Avui, des de la meva humil posició de blocaire, m'agradaria recomanar-vos un llibre per a pares, educadors, professors... Estem educant a uns nens que són el nostre futur, i cada vegada es fa més difícil fer-ho en una societat de consum i males maneres. Aquesta setmana passada m'ha caigut a les mans el llibre "Los padres que lloran en la almohada" de Helen Flix.

Un llibre que ens guia per educar als nostres fills i alumnes en una societat on els valors no siguin els materials. Un cop l'hagueu llegit podreu reflexionar i potser també començar a canviar la manera d'educar-los, tasca difícil però no impossible. Si poc a poc els ensenyem a valorar el que realment importa a la vida, potser d'aquí a uns anys el futur serà millor. Espero que tots els pares i mestres que passeu per aquest bloc us el llegiu, els homes i dones del futur ens necessiten per créixer.

2 comentaris:

  1. Molt divertit entrar al teu bloc i que el punter del meu ratolí deixi una estela d'estels a la pantalla!

    Molts petons!

    Angelina ( del cap als núvols)

    ResponElimina
  2. Hola, ja feia temps que volia deixar-te un comentari. Moltes gràcies per les teves paraules sobre el meu blog, m'alegro de que t'agradi. El teu està molt bé, tens uns contes molt simpàtics, el dels follets m'ha fet molta gràcia, ja que és ben cert, que amb nens de vegades sembla que hi hagin follets que fan desaparèixer les coses. També tens unes entrades molt interesants. Aquesta concretament em sembla bastant útil,ja que, com que cada vegada costa més educar als fills, una ajuda, diguem orientació, no va gens malament.
    Bé, una forta abraçada, i m'acomiado fins a la propera, que segur que serà aviat.

    ResponElimina