divendres, 12 de novembre de 2010

Us agrada algun conte?

Us agrada algun dels contes d'aquest bloc? Envieu-me els vostres comentaris, de les crítiques se n'apren molt, i espero aprendre'n amb l'ajuda de tots vosaltres.
"La gateta de la meva teulada "
La gateta de la meva teulada no em deixa dormir. Es passeja amunt i avall, intentant caçar un ratolí molt més llest que ella. De sobte sento un "terrabastall". Surto a veure què passa... a dalt no hi ha res... La meva sorpresa és a baix. La gateta és al carrer. Deu haver caigut. No té ni una rascada, però al seu costat hi ha un tros de teula trencada. Si, si n'estic segura, ha caigut, però ja es torna a enfilar, fa cara d'enrabiada, amb els ulls encesos, puja un altre cop a la teulada. Em sembla que ja sé què busca. No m'agradaria estar a la pell del ratolí. Corredissa cap a la dreta, corredissa cap a l'esquerra. No aconsegueisxo veure què passa, està massa fosc. Torno a sentir un fort cop seguit d'un llarg silenci. Intento veure alguna cosa. Ja aconsegueixo veure la gateta. Estirada com si no passés res té un somriure en els seus ulls, de las seva boca, hi penja alguna cosa... Està massa fosc, però m'aboco a la barana per veure-ho millor, la curiositat em mata. Ja ho veig!És  la cua del ratolí, que li cau per la comissura dels llavis. La tranquil-litat ha tornat a la meva teulada, si més no, per aquesta nit, ara ja puc anar a dormir. Demà, ja perseguirem més ratolins.

Salut i contes!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada