dimarts, 19 d’octubre de 2010

Ja és primavera!!

La Fada de la primavera m'ha vingut a veure aquest matí, i m'ha dit que les fulles ja surten dels arbres, que les flors tenen els colors més vius que mai.Tota mena d'insectes i animalons han despertat del somni hivernal. Finalment ho ha aconseguit; malgrat els entrebancs que li ha posat la fada de l'hivern, ella i les seves ajudants han fet que l'aire que es respira sigui diferent, tot fa més bona olor. Tot té més bon color.
M'ha vingut a veure i m'ha portat el sol que escalfa amb moderació, la temperatura més agradable de l'any.I pobreta no podia més, estava molt cansada, el treball havia estat molt dur aquests últims mesos. Li he dit que descansés una miqueta i li he ofert el meu coixí.
Li he portat un didal de mel. Se l'ha pres i s'ha quedat adormida.
L'he deixat descansar una bona estona. Omplir el paisatge de flors, és un treball molt bonic, però també molt dur.
No la vull molestar, però una olor molt intensa, em porta de nou a l'habitació. La fada ha marxat, però m'ha deixat un coixí ple de margarites de tots els colors. Quina olor més bona que fa!
En fi, la Fada de la primavera m'ha vingut a visitar i m'ha omplert la casa de flors. He mirat per la finestra i he vist per on havia passat. No té remei, ja no hi ha arbre que no hagi florit.
La primavera ja és aquí...i a tú, t'ha vingut a visitar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada