dimarts, 19 d’octubre de 2010

Buscant la meva inspiració

Fa una estona que tinc ganes d'escriure, però tinc una problema, no trobo la meva inspiració. L'hauré perdut en algun racó del meu cervell. Començo a buscar-la, tot està molt desordenat, em trobo un joc que m'inventava de petita barrejat amb el meu primer amor. Després em trobo unes cançons oblidades, amb les taules de multiplicar.
Quin desgavell que hi ha per aquí dins, un dia hauré de posar ordre, però ara no.
Segueixo el meu camí, amunt, avall, esquerra,dreta, sembla un laberint, enmig de la pols em trobo amb la desesperació. Ella tampoc sap on és, fa temps que no es veuen. Em passejo una estona per alguns somnis.
Miro a dins d'un calaix on guardo tots els meus records més íntims, allà, hi ha la clau que obra la seva habitació. Sento que ja falta menys per trobar-la, sento...que caic relliscant per un tobogan, i vaig a parar al meu món més fantàstic i màgic. Al lloc que deixem apartat i oblidat quan ens fem grans. Em trobo el meu amic imaginari, els personatges dels meus contes, les meves il-lusions perdudes.
Començo a estar cansada, fa estona que busco i res. Potser hauré d'anar a passejar per l'exterior.
Buscaré una olor, una imatge per enviar-li, així segur que sortirà. Però torno a entrar, i segueix amagada, tancada. Potser un altre dia. Tinc la clau però si no trobo la porta, és perquè no vol sortir.
HI HA DIES, QUE PER MOLT QUE VULGUIS, LA INSPIRACIÓ ES TANCA I NO VOL SORTIR.
HI HA DIES EN QUÈ VAL MÉS FER UNA ALTRE COSA, PERQUÈ QUAN VULGUI, APAREIXERAN MILERS D'IDEES ENVIADES DIRECTAMENT DE PART SEVA.
AVUI ÉS UN DIA D'AQUELLS...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada